design sleep repeat

 

 

בשוק הרהיטים ושולחנות האוכל בישראל קיימות מאות ואלפי אופציות שונות של שולחנות מסוגים שונים, גימורים שונים וכמובן קשת רחבה מאוד של מחירים. בשל ההיצע העצום רבים מציבור הלקוחות אינם יודעים כיצד לבחור שולחן מתאים לצרכיהם, רבים פונים אלינו ושואלים מה הסיבה שאנחנו עובדים עם עץ מלא ומה היתרונות והחסרונות שלו לעומת חומרי גלם אחרים. ננסה לתת הסבר קצר על שולחנות אוכל מעץ מלא לעומת שולחנות אוכל מחומרים אחרים.

 

 

מהם היתרונות של שולחן אוכל מעץ מלא?

 

  • עץ מלא הינו חומר גלם שמאזן את הסביבה בעיצובים קרים ומודרניים, תוספת שולחן מעץ מלא תעניק לחלל חמימות וביתיות.
  • כאשר אנחנו מציבים שולחן פינת אוכל מעץ מלא בפינת האוכל אנו בוחרים בטבע, במסורת רבת שנים, בשורשים וברוח, ממש ניתן לחוש את העץ שגדל באדמה ומשתלב אצלנו בבית.
  • איכות - כאשר מתבוננים בשולחן אוכל מעץ מלא, תוכלו להבחין מייד במחשבה ובזמן, ובעבודה שהושקעו ביצירתו. אחד הנושאים הכאובים בקניית ריהוט שנעשה בייצור המוני היא הנטייה של יצרנים רבים לייצר עם חומרים נחותים וגימורים ברמה נמוכה מאד, מה שמביא לכך שהשולחן הינו בעל אורך חיים מוגבל וזאת בניגוד לשולחן מעץ מלא שמחזיק עשרות שנים.
  • איכות הסביבה – בניגוד לתרבות הצריכה המודרנית, בה מחליפים כל העת ישן בחדש את הרהיטים שלנו לא תצטרכו להחליף. עיצוב ותכנון רהיטים מעץ מלא הם בגישה של "נשארים לנצח" כשמשתמשים בחומרי גלם איכותיים וגימורים ידידותיים לסביבה. אפשר לרענן, ולתת חיים חדשים לחומר גם לאחר עשרות שנים.


  • האם עדיף שולחן אוכל מעץ מלא

    מהם החסרונות של שולחן אוכל מעץ מלא?

     

  • אי אפשר להניח כלים חמים על משטח מעץ מלא מכיוון שעלולים להותיר בו כתמי חריכה.
  • ניקוי בחומרים כימיים חזקים – במידה ושולחן מעץ מלא נחשף לחומרי ניקוי חזקים מאד הלכה שלו עלולה להתמוסס ועלולים להיווצר כתמים על פני המשטח.
  • נוזלים – במידה ונשפכים על השולחן נוזלים כגון יין ואינם מנוקים עלולים להיווצר בשולחן כתמים שיהיה קשה מאוד להסירם.
  • תחזוקה – שולחנות מעץ מלא עם גימור שמן יש לשמן מדי שנה שנתיים.
  • מחיר – במרבית המקרים, מחירו של שולחן מעץ מלא יהיה יקר יותר משולחן שבנו מחומרי גלם זולים יותר. אך חשוב מאד לזכור ששולחן שעשוי מעץ מלא יחזיק מעמד במשך עשרות שנים ולא יהיה צורך להחליפו בשולחן אחר, כך שבסיכומו של דבר מחירו הוא זול יותר ממחיר שולחן שיש להחליפו לאחר מספר שנים.

 

לקטלוג שולחנות האוכל שלנו מעץ מלא לחצו כאן.

הקו העיצובי של בוצ'רס נוצר בהשראתם של שולחנות העבודה של בעלי מקצוע כמו נפחים, קצבים, נגרים, אופים, ומסגרים.  את הרהיטים שבעבר הלא רחוק שירתו אותנו בצורה פרקטית ושידרו נוכחות ורושם אנו משחזרים לידי מוצרים  שמחזירים לאחור את הפשטות הבסיסית והיופי וזאת ע"י שימור המסורת תוך כדי נתינת פרשנות חדשה ומודרנית. אנו מעניקים כבוד לחומרי הגלם הבסיסיים (עץ, מתכת, זכוכית, אבן) ומוסיפים להם טוויסט עדכני, מחברים ושוזרים אותם לסיפור חדש עם יסודות של מסורת רבת שנים. אנו מזמינים אתכם לבוא למפגש איתנו, להרגיש מקרוב את חומרי הגלם, לחוש את הרהיטים שלנו ולהתאהב מחדש. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 09-793-2770 או צרו איתנו קשר כאן.

כל הזכויות שמורות לבוצ׳רס 2024
בנייה ופיתוח: ijoomla