design sleep repeat

 

רהיטים מעץ מלא בעיצוב אישי

 

לאנשים מיוחדים מגיע עיצוב שונה ובלתי רגיל, הפילוסופיה העיצובית שלנו היא ייצור רהיטים בהתאמה אישית, אנו מאמינים שעיצוב רהיטים צריך להיות תואם לאורח החיים האישי, להתקשר לקונספט הכללי של החלל ולעולמכם וטעמכם האישי. אנו מאמינים שבאמצעות דו-שיח עם לקוחותינו נוכל להגיע לריהוט שמתאים בדיוק המושלם עבור הרצונות המדויקים שלכם וייתן מענה פונקציונלי, עיצובי וסגנוני.

 

מה היתרונות של ייצור רהיטים בהזמנה אישית?

 

  • איכות - יצירת רהיטים בהתאמה אישית בהשוואה לריהוט המיוצר בייצור המוני שונה כמו יום ולילה. הפתגם: "אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו", בהחלט תקפה במצב זה. רהיטים בהתאמה אישית דומים יותר ליצירת אמנות נהדרת. כאשר מתבוננים ברהיט מעוצב אישית, תוכלו להבחין מייד במחשבה והזמן, והעבודה שהושקעו ביצירתו. אחד הנושאים הכאובים בקניית ריהוט שנעשה בייצור המוני היא הנטייה של היצרנים לייצר עם חומרים וגימורים בדרגה נמוכה יותר, מה פעמים רבות מביא לכך שהמוצר הסופי הינו בעל אורך חיים מוגבל וזאת בניגוד לריהוט בהזמנה אישית שמחזיק עשרות שנים.

  • מידות ופונקציונליות - פונקציה והתאמה הן שתי סיבות עיקריות לכך שאנשים פונים ליצרני רהיטי עץ בהתאמה אישית, גודל הרהיט מותאם בדיוק מושלם לצורך ורצון הלקוח. באמצעות מדידה מדויקת של החלל והרהיט נוכל ליצור ריהוט שתפור בדיוק לצרכים שלכם ללא פשרות עיצוביות.

  • סגנון אישי - חופש הביטוי - אחת מנקודות הפלוס המשמעותיות ביותר עבור מעצבי פנים או לקוחות פרטיים היא שריהוט בהתאמה אישית יכול להשתלב בסגנון הייחודי שלהם וניתן ליישם זאת בדרכים רבות ושונות תוך שימוש במגוון רחב של חומרי גלם.

  • תקציב מדויק ושמירת ערך הרהיט – כאש אתם מתכננים רהיטים מעץ מלא בעיצוב אישי, תוכלו להגדיר מראש את התקציב שאותו אתם מעוניינים להשקיע ולבקש הצעות מחיר מבעלי מקצוע שונים על מנת להגיע למחיר אותו אתם שואפים להוציא. מכיוון שרהיטים בייצור אישי מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מריהוט בייצור המוני, ניתן לומר שלמעשה מחירו של הרהיט זול יותר מכיוון שאין צורך להחליפו לאחר מספר שנים.

  • חסכון בזמן - בחירת מבין האפשרויות הבלתי נגמרות של רהיטים הנמצאים בחנויות פיזיות או באינטרנט, יכולה לארוך שעות רבות ואפילו ימים ושבועות, ולעתים, בסופו של דבר ייתכן שתצא בידיים ריקות מפני שלא מצאתם את פריט הריהוט שבדיוק חיפשתם.

  • חומרי גלם – תכנון של רהיט באופן אישי ע"י מעצב פנים או עפ"י החזון האישי שלכם, מאפשר שליטה מלאה בחומרי הגלם של הרהיט ומבטיח שאלו יהיו חומרי גלם באיכות הטובה ביותר, ניתן לשחק עם טקסטורות, מרקמים וצבעים וכך להגיע לרהיט ייחודי שאין לאף אחד אחר.

  • הכל במקום אחד - העבודה איתנו היא שאנחנו גם מעצבים וגם מייצרים one stop shop

    ייצור רהיטים בהזמנה אישית

 

הקו העיצובי של בוצ'רס נוצר בהשראתם של שולחנות העבודה של בעלי מקצוע  כמו נפחים, קצבים, נגרים, אופים, ומסגרים.  את הרהיטים שבעבר הלא רחוק שירתו אותנו בצורה פרקטית ושידרו נוכחות ורושם אנו משחזרים לידי מוצרים  שמחזירים לאחור את הפשטות הבסיסית והיופי וזאת ע"י שימור המסורת תוך כדי נתינת פרשנות חדשה ומודרנית. אנו מעניקים כבוד לחומרי הגלם הבסיסיים (עץ, מתכת, זכוכית, אבן) ומוסיפים להם טוויסט עדכני, מחברים ושוזרים אותם לסיפור חדש עם יסודות של מסורת רבת שנים. אנו מזמינים אתכם לבוא למפגש איתנו, להרגיש מקרוב את חומרי הגלם, לחוש את הרהיטים שלנו ולהתאהב מחדש. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 09-793-2770 או צרו איתנו קשר כאן.

כל הזכויות שמורות לבוצ׳רס 2024
בנייה ופיתוח: ijoomla